Update

25 november 2010

Omg, het is zo lang geleden dat ik iets heb gepost.
Bijna een maand geleden !! Ik schaam me dood

Ik kan niet zeggen dat ik het erg druk met school heb ofzo.
Het is eigenlijk best rustig en ik heb gelukkig niet zoveel huiswerk.
Maar ik heb toch niet zoveel tijd voor deze blog, ook weet ik niet altijd wat ik moet posten.
Ook ben ik niet meer zovaak met make-up bezig.
Misschien komt het door mijn omgeving omdat meisjes uit mn klas er niet zo mee bezig zijn.
Ik vind het wel jammer, want ik vind het heerlijk om te make-uppen.

Maarja, ik probeer mn blog nu beetje bij te houden want 1 maand niet gepost is nogal absurd.
Ik zal jullie een beetje updaten in deze post.

Op school gaat het goed, ik heb mn periode behaald en dus voldoende afgesloten.
Ik vind het echt een leuke opleiding, eindelijk iets wat ik echt leerzaam vind.
Ik loop 4uur in de week stage bij de coordinator van de afdeling en dat is echt geweldig!
De werkzaamheden vind ik echt interessant en gewoon alles eromheen.
De vakken zijn ook erg leuk, alleen Duits vind ik echt verschrikkelijk.
A) Ik ben er niet goed in en B) Ik voel me zo mislukt als ik Duits praat.
Vandaag moest ik een gesprek met een mede-student oefenen en OH wat was dat erg!!
Hahaha, ik kan echt geen Duits.

& ik moest laatst weer op voor mijn praktijkexamen en ik ben WEER gezakt.
Het ging eigenlijk best goed tot ik moest parkeren en een rotonde opging.
Het parkeren ging niet goed want ik probeerde te parkeren tussen 2 auto’s in en het was best krapjes.
Ik raak altijd in paniek want ik ben altijd bang dat ik geen plek meer vind dus als ik een eerste beste plek zie, dan wil ik daar meteen ingaan.. dus mistake #1.
Daarna moest ik een rotonde op, op deze rotonde verlenen mensen die van links komen je voorrang.
MAAR… zoals jullie mijn geluk kennen, de stoplichten van die rotonde waren die dag stuk.
TERRIFIC! serieus he, waarom ik?
Ik stopte dus want mensen kwamen echt hard aanrijden.
Zegt de examinator: “Wie heeft er voorrang?” dus ik ging rijden.
Maar wat was dat rampzalig. mensen vlogen heen en weer, het was gewoon eng
And so I failed again… Ik baal er zo erg van !!
Maarja niks aan te doen. Verder is er niks boeiends gebeurd haha same old same!

Nou, ik hoop deze blog te kunnen bij houden en meer proberen te updaten!

Liefs,
Kimmie

Plaats een reactie